Telemaintenance

Telemaintenance

DS AUTOMOBILES ANTICIPEERT OP HET ONDERHOUD AAN UW AUTO 

De volgende onderhoudsbeurt van uw auto hoeft geen zorg meer voor u te zijn. Met de intelligente service Telemaintenance wordt uw auto in real time geanalyseerd en wordt u gewaarschuwd wanneer onderhoud of reparaties nodig zijn. Een van onze Verkoopexperts belt u op om een afspraak te maken bij uw favoriete dealer. Hier

Prijs

 

Voor alle nieuwe voertuigen die zijn uitgerust met een telematicabox en besteld vanaf 1 juli 2023 zijn de diensten SOS & Hulp en DS teleonderhoud* inbegrepen in het Connect ONE-pakket (prijs al inbegrepen in de voertuigprijs). De diensten “Remote Control & Connected Navigation” zijn inbegrepen in het Connect PLUS-pakket, waarvoor een specifiek abonnement vereist is. Connect PLUS is beschikbaar en inbegrepen in de voertuigprijs voor een periode van 36 maanden vanaf de startdatum van de garantie. Na deze periode is Connect PLUS beschikbaar tegen betaling.
*Teleonderhoud vereist een specifieke activering door de klant.

TELEMAINTENANCE
Telemaintenance

Een zorg minder 

De data voor het onderhoud of de keuring van uw DS hoeft u niet meer in de gaten te houden. Met de Connected Service Teleservices zorgt DS ervoor dat u zich niet meer hoeft te bekommeren om het onderhoud van uw auto. U hebt de zekerheid dat u in een veilige auto rijdt, zonder dat u over het onderhoud hoeft na te denken.

Verbonden en altijd betrouwbaar. 

De doorgifte van de gegevens is beveiligd conform de in uw land van toepassing zijnde regelgeving. De versleutelde gegevens zijn alleen door DS te ontcijferen, zodat u de zekerheid hebt dat uw gegevens veilig zijn. Uw DS is verbonden met de buitenwereld, maar blijft bovenal úw DS.

Telemaintenance

Een ingebouwde assistent 

DS bewaakt in real time de staat van uw auto en neemt contact met u op zodra een waarschuwing op het instrumentenpaneel van uw auto wordt weergegeven om te checken of u de melding hebt gezien. Bovendien informeert DS u over komende onderhoudsbeurten en APK-keuringen via de MyDS-app. Indien gewenst kan de helpdesk een afspraak voor u maken op een voor u geschikt moment bij de dealer van uw keuze. 

Advies op maat 

Afhankelijk van de resultaten van de analyse stuurt DS een verslag naar het callcenter. Het team van DS neemt vervolgens gratis contact met u op om u te informeren over de staat van uw auto en een afspraak op een voor u geschikt moment te maken. De werkplaats ontvangt vooraf alle informatie over deze afspraak, zodat de werkzaamheden gemakkelijker en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. En u sneller weer op weg kunt. 

De waarschuwingen die uw DS doorgeeft hebben betrekking op: 

  • Onderhoudsindicator 
  • Rijhulpsystemen 
  • Vloeistofniveaus 
  • Banden 
  • Aandrijfaggregaat 
  • Veiligheidssystemen 
  • Elektrisch systeem 
  • Remsysteem
Telemaintenance

DE SERVICE ACTIVEREN 

Uw auto is al voor deze service voorbereid. De service is dan ook klaar om geactiveerd te worden. Als uw auto is voorzien van de afzonderlijke telematica-eenheid die voor de verbinding met het DS-onderhoudscentrum zorgt, is de service Teleservices al geïnstalleerd. Om gratis gebruik te kunnen maken van de service hoeft u alleen nog maar uw toestemming te geven door de gebruiksvoorwaarden te ondertekenen.